2011. febr. 22.

Beatrice - Punk Szerelmi Líra


GYERE ÉS KÍNOZZ!

Sohasem éreztem, hogy megszerezhetlek
Sohasem éreztem, hogy bízhatok benned
Könyörtelenül fogva tart szerelmed,
Szeretem az átkozott boszorkányt benned

Kegyetlen gátlásokat ültettél belém,
Nem tudom mi az, ami mindig hajt feléd
Van valami átkozottul boszorkányos benned,
És könyörtelenül fogva tart szerelmed

Az a jó a szerelemben, hogy olyan rossz,
Gyere, gyere és gyere és kínozz!
Szőke lány, szőke punk-lány

Ha lenyúltál és veled vagyok,
Gyere, gyere, gyere és kínozz!
Szőke lány, szőke punk-lány

TE TŰNJ EL!

Nagyon imádtam egy szőke lányt,
egy drága, szőke lányt, aki elhagyott.
Oly bánatos vagyok
Kiszívott nyakkal jött haza egy reggel
az én szerelmem és tudtam jól, a két pofon
nem old meg semmit sem

Nárciszonániás, beképzelt, hazudós, szőke lány
Te soha nem értetted,
miért vagyok olyan rohadtul magányos,
magányos rock and roll sztár
Kiállítási darab voltam melletted,
de úgy látszik, kevés voltam neked.
Csak a gyűjteményedbe kellettem,
hogy mutogass mindenhol, ahol csak lehet

Kell a szerelmed, kérlek ne tűnj el!
Kell a szerelmed, kérlek tűnj el!

NEM VAGY SENKIÉ!

Hé! Te nem vagy az enyém
Hé! Te nem vagy senkié
Hé! Te nem vagy az enyém
Csak saját magadé
A testednek rabja vagy
Teljesen szabad vagy
Ez most teljesen benned van
Ugye érzed, hogy benned van
Közben figyelem az arcodat;
juj! de szép vagy!
Most teljesen az enyém vagy
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!

Azért jól megértjük egymást
itt az ágyban
Két éhes vadállat, úgy rontunk rá
Egymásra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése